În acest moment, trenurile circulă în sistem pendulă între Berceni și Tudor Arghezi, la un interval de 8 minute.
La momentul finalizării de atuomatizare a siguranței traficului, respectiv de la finalul acestui an sau începutul anului viitor, se va trece la circulația directă Tudor Arghezi – Pipera, cu un interval de succedare a trenurilor de 4 minute.
Odată cu darea în folosință a acestui obiectiv de investiții, a fost deschisă publicului și parcarea de tip park&ride, cu o capacitate de peste 350 de locuri, ce deservește noua stație de metrou.
„Construită pe o suprafață de 15.000 de metri pătrați, stația de metrou Tudor Arghezi a costat 50 de milioane de euro, fonduri europene nerambursabile. Stației i se adaugă parcarea de tip park&ride, construită tot pe Șoseaua Berceni. Aceasta are o capacitate de 350 de locuri, atât pentru autoturisme, motociclete, cât și pentru persoane cu dizabilități. Construită pe structură metalică, parcarea este dotată cu panouri fotovoltaice, care să asigure energia electrică necesară iluminatului propriu precum și funcționării instalațiilor de automatizare. Aici, șoferii care vin în Capitală dinspre localitățile învecinate își pot lăsa autoturismele într-un loc sigur, corespunzător amenajat pentru ca, ulterior, să-și continue călătoria spre centrul orașului cu metroul.”, potrivit unui comunicat de presă al Primăriei Sectorului 4.