Aceste proiecte sunt incluse în bugetul Municipiului București pentru anul 2025, care urmează să fie discutat și aprobat în perioada februarie-martie. Înainte de începerea efectivă a lucrărilor, vor fi realizate studii de tip DALI (Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenție) pentru a determina costurile și durata fiecărui proiect. În plus, primarul a subliniat că, deși pasajele Unirii, Lujerului și Obor necesită lucrări de reabilitare, acestea nu reprezintă un pericol public pentru bucureșteni. Dacă ar fi fost periculoase, ar fi fost închise, însă în prezent nu se pune problema închiderii lor, informează B365.
Potrivit Capital.ro, Nicușor Dan a menționat că, deși se va încerca programarea lucrărilor în perioadele cu trafic redus, cum ar fi vacanțele școlare, nu întotdeauna graficul de execuție permite acest lucru. Prin urmare, vor fi implementate soluții precum lucrări parțiale și devieri de trafic, în colaborare cu Brigada Rutieră și Comisia de Circulație a Primăriei Capitalei, pentru a minimiza disconfortul cauzat participanților la trafic.
Aceste proiecte de infrastructură fac parte din eforturile administrației locale de a îmbunătăți siguranța și fluiditatea traficului în București, contribuind la modernizarea și întreținerea corespunzătoare a infrastructurii rutiere a orașului.