Conform sursei citate, în prima jumătate a timpului estimat realizării lucrărilor, constructorul a finalizat cele mai dificile intervenții, constând în izolarea tuturor infiltrațiilor de la nivelul părții carosabile precum și închiderea fisurilor din pereții pasajului prin injectarea unor mortare speciale. De asemenea, în cursul zilei de ieri, s-a finalizat turnarea primului strat de asfalt pe ambele sensuri de mers ale tunelului rutier, pentru ca, în perioada următoare, să se definitiveze montarea celor 2.800 de panori metalice ce vor îmbrăca pereții interiori ai pasajului. Primăria precizează că, în paralel cu lucrările principale, au început și intervențiile de înlocuire a rețelelor edilitare de apă-canal, precum și a celor electrice, în vederea instalării noului sistem de iluminat și a celui de ventilație.
Noaptea trecută, se mai arată în comunicatul de presă, Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, și Prefectul Capitalei, Toni Greblă, au verificat stadiul lucrărilor într-o vizită inopinată pe șantier. Se pare că cei doi confirmă că lucrările vor fi finalizate conform graficului anunțat inițial și că bucureștenii vor putea folosi pasajul reabilitat complet începând cu luna septembrie a acestui an.