Este cât se poate de oficial: Metroul circulă din ce în ce mai prost! Metrorex prezintă scuze călătorilor pentru nerespectarea graficului de circulație

siguranta circulatiei

Inițial, știrea a apărut ca un zvon: trenurile metroului bucureștean ar putea circula la intervale mai mari de timp, pentru că Metrorex nu și-a plătit datoriile către Alstom, compania care se ocupă inclusiv de mentenanța garniturilor de tren. Și da, de mai multe zile, în stațiile de la metrou se face aglomerație pentru că trenurile aflate în circulație sunt mai puține. Iar acum este cât se poate de oficială și de confirmată situația, pentru că Metrorex a publicat pe pagina de internet a companiei următorul mesaj:

”Stimati calatori, va prezentam scuze pentru imposibilitatea respectarii graficului integral de circulatie. Intervalul mediu de succedare a trenurilor de metrou pe reteaua  de metrou va fi de:
 Magistrala  Interval de urmarire la orele de varf de trafic (min)

 

           I            12 – 14
          II  10
         III  12 – 14
         IV  7 – 10
         V  9 min (relatia Eroilor – Romancierilor)
18 min (relatia Romancierilor – Valea Ialomitei / Raul Doamnei)

Va asiguram ca in acesta perioada Metrorex face tot ceea ce este posibil pentru a limita disconfortul creat. Va multumim pentru intelegere. ” 

Ce mai aflăm de pe pagina Metrorex este că momentan compania plătește cu țârâita datoriile către Alstom, dar ca managementul strigă după ajutor la Guvern, urmând să ceară Executivului niște bani pentru achitarea integrală a datoriilor. Când se va întâmpla asta? Tot Metrorex afirmă că la următoarea rectificare bugetară.

”In urma articolelor aparute in presa referitoare la obligatiile de plata catre Alstom Transport S.A., facem precizarea ca Metrorex a achitat o parte din sumele aferente serviciilor realizate in anul 2022 si continua sa plateasca facturile ce vor fi emise in acest an. Pentru achitarea integrala a obligatiilor de plata, va solicita sumele necesare la urmatoarea rectificare bugetara.
Obiectivul principal al Metrorex este transportul calatorilor in conditii de siguranta, iar in acest sens, depunem toate eforturile pentru rezolvarea acestei situatii.”, spune Directorul Economic al Metrorex, Mariana Miclăuș.

Cel mai rău este că toată această situație gestionată absolut românește se suprapune peste valul 6 al pandemiei COVID-19!

Și încă ceva… în condițiile în care Metrorex nu-și poate plăti datoriile, compania a decis totuși să mărească salariile angajaților cu 7,5 procente, din august, potrivit Digi24.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

17 − 14 =