Parcarile din sectorul 4, in cifre: exista 42.000 de locuri dintr-un necesar de peste 120.000

sectorul 4

Am scris in ultimii doi ani despre parcarile din sectorul 4 pana aproape ca ni s-a acrit, insa niciodata nu am avut la dispozitie cifre concrete care sa ne arate care sunt perspectivele de a fi rezolvata aceasta problema. Acum, cifrele sunt publice si, pe langa ele, avem si proiectia destul de clara a ceea ce ne rezerva administratia locala in materie de proiecte si promisiuni.

Pe scurt, in sectorul 4 exista, dupa cum spune primarul Daniel Baluta, in jur de 120.000 de masini si un necesar de locuri de parcare egal, bineinteles. Daca ne uitam la numarul de locuri de parcare disponibile, mai exact 42.000, inseamna ca ar trebui sa parcam trei masini pe un singur loc, eventual una peste alta.

Ce face primaria pentru rezolvarea dilemei? Locuri de parcare, evident. Un mare pas inainte si o bila alta pentru cei de la primaria de sector este ca s-a trecut deja de ceva timp de la promisiuni la lucrari. Potrivit afirmatiilor edilului de sector, cateva parcari noi au fost deja amenajate, iar in total vor fi construite in jur de 10.000 de locuri. Asta inseamna ca dupa implementarea tuturor proiectelor sectorul 4 va ajunge al un numar de aproximativ 52.000 de locuri de parcare.

CITESTE SI: Ce ne mai pregateste PMB pentru 2018: regim obligatoriu de plata a parcarilor si promisiuni de reabilitari termice

Din pacate, cifra nu reprezinta nici macar jumatate din necesarul de locuri de parcare din sectorul 4, necesar care va creste, bineinteles, continuu, si care, cum spuneam mai sus, este acum situat la cifra de 120.000. Pana si primarul recunoaste ca aceste 10.000 de noi locuri de parcare, care se afla in constructie sau care vor fi amenjate in viitorul aproapiat, nu vor fi suficiente. Dar se misca ceva in sensul asta, mai ales ca in ultimii 30 de ani, in sectorul 4, nu a fost construita nici macar o singura parcare. Nu o spunem noi, o zice primarul, intr-o postare recenta pe Facebook.

Pe langa aceste cifre si dincolo de sinteza acestei situatii, ar fi foarte interesant de vazut care ar fi planurile administratiei locale in continuare. Mai pe romaneste, dupa finalizarea lucrarilor la cele 10.000 de noi locuri de parcare, care este urmatorul pas? Nu de alta, dar ar trebui gandite si aplicate si alte solutii si masuri, daca nu vrem sa ajungem sa ne sufocam, pur si simplu, printre betoane in sectorul 4.a

Sursa: Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published.

two × two =