Proiectul de largire a strazii Luica de la doua la patru benzi (doua benzi pe sens) a fost probat de Consiliul Local prin iulie 2017, dupa cum scriam in acel moment pe Sectorul4LIVE.
Lucrarile au inceput, insa ceva mai tarziu, la sfarsitul lui 2017 (din cate ne aducem aminte), iar pentru punerea in practica a proiectului s-au demolat chiar si cateva cladiri.
Teoretic, in noiembrie 2018 ar fi trebuit ca lucrarile sa fie gata ca sa nu se piarda finantarea. Acest lucru nu s-a intamplat, asa ca abia acum vorbim despre inchiderea santierului de pe Luica.
Oricum, proiectul chiar este unul care trebuie apreciat, ca de altfel toate initiativele care au vizat largirea unor artere din sectorul 4 (hai sa recunoastem ca asta e o raritate in Bucuresti).
Lucrarile de largire a strazii Luica au fost unele cu cantec, daca ne putem exprima asa. Ca mai toate proiectele desfasurate de primarie in sectorul 4 si care, ba au fost apreciate, ba au fost contestate. Largirea soselelor principale din sector, insa, nu are cum sa fie considerata o idee proasta, mai ales intr-un Bucuresti atat de sufocat de traficul auto.