A cazut tavanul la Universitate. Felicitari pentru mentenanta, Metrorex!

Universitate

Ieri, la Universitate, iesirea de la metrou dinspre Batistei, a cazut tavanul. O bucata destul de mare de beton s-a desprins. Din fericire nu a fost nicio persoana ranita.

Daca intr-o zi obisnuita se intampla asta, nici nu vrem sa ne imaginam ce s-ar intampla la un cutremur!

Metrorex se ocupa cum stie mai bine de banii pe care ii primeste zilnic de la calatori, bani pentru care nu are obligatia si nici nu vrea sa elibereze bonuri fiscale. Ca doar Metrorex e un fel de stat in stat si, cu banii lui, face ce vrea!

Anul trecut un scandal izbucnea in presa, la sesizarea mai multor calatori, nemultumiti de faptul ca nu li se emiteau bonuri fiscale pentru cartelele cumparate si pentru ca pretul calatoriei se marise, dar pe cartele era trecut pretul vechi. Dupa aproximativ o luna de dispute si articole publicate in ziare, Metrorex s-a invartit putin si a reusit sa gaseasca o scapare: ordonanta Guvernului conform careia serviciile de transport calatori, intre care si metroul, nu au obligativitatea emiterii bonurilor fiscale.

Mai spuneti ceva! Dupa mai bine de un an de la repectiva situatie, ne trezim cu tavanul cazut si nu oriunde, ci chiar in buricul Capitalei, la Universitate. Nu ca ar conta zona in care s-a produs incidentul, dar conteaza nepasarea cu care suntem tratati de aceasta companie de transport! Ne aflam in pericol de fiecare data cand pasim pe scarile de la metrou: de la tavanul fragil, pana la spatiile generoase dintre trenuri si peron.

Cui sa semnalam aceste probleme, cand singurul responsabil, Metrorex, nu da doi bani pe parerea unui calator care plateste minim 5 lei pentru o cartela cu doua calatorii sau 70 lei un abonament lunar?

Tavanul cazut a fost fotografiat si postat pe pagina de Facebook a celor de la Rezistenta Urbana, care au adaugat si un comentariu: “Statia de metrou Universitate, iesirea spre strada Batistei / Hotel Intercontinental, 31.08.2016. N-a fost nimeni ranit. Felicitari, Metrorex, pentru mentenanta excelenta a statiilor si in general pentru calitatea exceptionala a serviciilor, reflectata in pretul cartelelor.” Iar unul dintre cititorii paginii, amuzat de cele intamplate, scrie intr-un comentariu: “Toata populatia din Bucuresti le poarta un respect deosebit. Le multumim pentru faptul ca ne poarta de grija. Oricum e super distractiv sa mergi cu metroul, nu? Esti mai mereu cu sufletul la gura. Platesti un singur bilet pentru a calatori si mai primesti extra un set de adrenalina sau emotii de la pereti; tavane; miros etc. Multe aprecieri de la mine personal ????”

Pe pagina de Facebook a Metrorex sunt, de asemenea, comentarii referitoare la activitatea companiei si modul in care sunt tratati calatorii: “Este posibil ca atunci cand calatorii asteapta ca prostii un metrou si el nu mai vine, sa faci un rahat de anunt???? Sa informezi calatorii ca trenul mai intarzie 10 minute, 15 minute, 20, habar nu am?????? Stii tu draga metrorex ca zilnic oamenii depind de tine pentru a ajunge la serviciu si in multe cazuri nu ajung la timp, din cauza ta??? Sa iti fie rusine pentru respectul pe care nu il acorzi calatorilor!”

Probabil ca Metrorex a primit zilele acestea foarte multe “Unlike-uri”, dar nu pare sa ia vreo masura. Dragi calatori, circulati cu atentie sporita la metrou si, eventual, cumparati-va casti de protectie!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

4 + eleven =