Cosmarul zilnic numit transport. Pe linia 381 a RATB se circula ca in anii ’80, pe scara!

Subiectul disconfortului din multe autobuze ale Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB) nu este unul care sa mai socheze pe cineva. Asta nu inseamna ca putem sau ca trebuie, ca platitori de calatorie cu mijloacele de transport ale RATB, sa lasam lucrurile asa si sa nu sanctionam, macar prin cateva randuri, cosmarul pe care il traim. Astazi, in rubrica “primim de la cititori”, vorbim despre cum se circula pe linia 381.

Cititoarea noastra Mihaela Stancu ne-a trimis cateva fotografii care pot fi puse intr-un colaj de tipul “cum se circula pe timpul lui Ceausescu, si cum se circula acum…” Nu s-a schimbat aproape nimic, cel putin pe linia 381. Iata ce ne scrie Mihaela Stancu, careia ii si multumim pentru imaginile trimise:

“Asa se intampla in fiecare zi pe linia 381. Fotografiile sunt  din statia Bd. Alexandru Obregia. Pentru asta platim abonamente, sa calatorim ca niste vite, pe scara! Va rog sa postati pe pagina dvumneavoastra. Poate macar acum dupa ani de chin cu pasajul, se poate face ceva ca sa calatorim civilizat”.

transport 1

ratb1

transport2

Evident, ne intrebam: oare chiar nu se poate suplini suplimenta numarul de autobuze pe aceasta linie a RATB?

6 Comments

  1. Alexandru

    July 13, 2017 at 3:05 pm

    Va rog mult, a suplini inseamna a inlocui pe cineva sau ceva care lipseste, pentru o perioada. Pentru ca textul dvs sa aiba sens in limba romana, termenul corect ar trebui sa fie “suplimenta”.

    • administrator

      July 13, 2017 at 3:07 pm

      corect! multumim, cu scuzele de rigoare!

  2. Preda

    July 13, 2017 at 10:04 pm

    Haideti sa numai fim ipocriti…daca jumatate din cei care se plang de conditiile de transport de pe linia 381 ar valida cardul (daca au asa ceva) numarul autobuzelor s-ar mari…urc zilnic de la statia Obregia si 95% din calatori nu valideaza absolut NIMIC (nu ma refer la batrani si copii aici).Consider ca linia 381 este una dintre liniile cele mai eficiente fata de celelalte din aceeasi zona (313 sau 312),majoritatea au aer conditionat (am spus majoritatea,nu toate)iar intervalul este chiar bun in comparatie cu alte linii.

  3. Andy

    July 14, 2017 at 12:59 am

    Mai sunt si oamenii care se “indeasa”; e la fel si la metrou dimineata: daca nu e loc, il astept pe urmatorul, nu ma bag ca sardinele.

  4. Gabriel Ene

    July 14, 2017 at 9:35 am

    probabil mai mult de jumatate din cei care apar in fotografii ori
    1. nu au bilet/abonament
    2. beneficiaza de gratuitate! 😉
    ia sa:
    1. intensificam controalele, iar controlorii sa nu mai ia spaga, ci sa aplice sanctiunea, ca argumente de genul “nu platim ca de unde bani, suntem saraci”, sau “la conditiile astea ne mai cer si abni?” nu duc la marirea numarului de autobuze
    2. acordam noi gratuitate pensionarilor in afara orelor de varf! ca daca tot stau acasa toata ziua, pot merge la piata sau in vizita si dupa ce pleaca ceilalti la munca (iar astia nu pot ajunge la serviciu cand prind un autobuz mai gol, cum sugera cineva)

    • Elisabeta Sandu

      July 14, 2017 at 12:12 pm

      Sunt total de acord cu puntul 2, iar dacă doresc sa circule în orele de vârf sa achite contravaloarea călătoriei.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

4 × five =