Primaria a montat cateva panouri mari pentru a fi vazute de soferii care vor sa ajunga mai usor pe Soseaua Oltenitei. Accesul se face de pe strada Secerei sau strada Pridvorului, apoi Cararuia, Martisor si ajungeti in zona Brancoveanu. Destul de simplu, nu? Chiar este! In doar cateva minute am ajuns de pe Calea Vacaresti la metrou Brancoveanu mergand pe jos.
In legatura cu traficul de pe strada Cararuia nu va putem spune decat ca, atunci cand am fost noi, se circula foarte bine. Doar vreo 4-5 masini ne-au “deranjat”, de jos, de pe Calea Vacaresti, pana sus, la intersectia cu strada Martisor. Dar nu excludem varianta ca ora sa fi fost una nepotrivita (ora 10 a.m.), iar dupa-amiaza sa se aglomereze. Apropo, daca treceti pe acolo la ore de varf, spuneti-ne si noua cum se mai circula!
„Am început procedura pentru a formula o plângere penală pe numele Primarului General, pentru abuz în serviciu prin vătămarea interesului public, fals în înscrisuri oficiale și complicitate la fals, instigare...
Consiliul General al Municipiului București (CGMB) a aprobat săptămâna trecută exproprierile necesare pentru construirea unui nou drum de legătură între Șoseaua Berceni și strada Emil Racoviță, un proiect inițiat...
Berceni Arena a anunțat programul de funcționare pentru acest weekend. Accesul pe gheață, la sesiunile de agrement găzduite de patinoar, în anul 2025, este gratuit, iar prețul închirierii patinelor...
Consiliul Local al Sectorului 4 București a aprobat ieri bugetul anual de venituri și cheltuieli. Cu o valoare totală de 7,62 miliarde lei (peste 1,5 miliarde euro), bugetul actual...
Iata ce amenzi risca posesorii de animale din Sectorul 4 daca nu respecta legea
Primaria Sectorului 4 si-a facut aplicatie mobila de sesizari
Tradiții și Flori de Sărbători: Evenimentul care Aduce Primăvara în Inimile Bucureștenilor
CGMB a aprobat exproprierile pentru drumul de legătură între Șoseaua Berceni și strada Emil Racoviță
Startul oficial al competiției pentru Cotroceni: 11 candidați intră în cursa prezidențială
Utilizam module cookie pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Pentru a afla mai multe despre modulele cookie pe care le folosim sau cum sa le dezactivati accesati butonul SETARI
Sectorul4live.ro utilizeaza cookie-uri pentru a va oferi o experienta de utilizare cat mai buna. Informatiile cookie sunt stocate in browserul dumneavoastra si au functii precum recunoasterea dumneavoastra atunci cand va intoarceti pe site-ul nostru si ne ajuta sa inteleagem care sunt sectiunile din website pe care le considerati cele mai interesante si mai utile.
Puteti ajusta toate setarile cookie-urilor folosind optiunile din stanga acestui mesaj.
Aflati mai multe despre Politica noastra de confidentialitate si Politica privind fisierele de tip cookie.
Fisierele cookie strict necesare trebuie sa fie activate permanent, astfel incat sa putem salva preferintele pentru setarile acestora.
Dezactivarea acestui modul cookie, va impiedica salvarea preferintelor. Aceasta inseamna ca de fiecare data cand vizitați sectorul4live.ro, va trebui sa activati sau sa dezactivati cookie-urile din nou.
Mai multe informatii despre Politica privind fisiere de tip cookie.
cristina
September 1, 2016 at 1:08 pm
Se pare ca domnul Baluta chiar s-a tinut de cuvant in ceea ce priveste strada Cararuia. Sper sa se circule mereu asa bine cum s-a circulat astazi.
Dana
September 1, 2016 at 2:46 pm
Singura problema ramane cea a locatarilor din zona care s-au trezit peste noapte ca nu mai pot iesi din parcarea subterana a blocului decat intr-un sens (astfel drumul catre zona Mihai Bravu / Tineretului care era accesat usor din Pridvorului a fost deviat prin Oltenitei / Piata Sudului) si ca nu au trotuare normale pentru a ajunge in parc (nici inainte nu aveau, insa nefiind trafic pe strada se circula pe carosabil). Daca urmati trotuarele de pe strada Cararuia trebuie sa traversati de cel putin 3 ori de pe o parte pe cealalta pentru a ajunge din dealul strazii la intrarea in parc, fara treceri de pietoni. Fara sa mentionam ca trotuarul este atat de mic incat nu incape un carucior pe el, deci deplasarea copiilor in parc se va face prin traficul nou creat in zona.
Transformarea unei stradute rezidentiale intr-o artera importanta nu cred ca este o solutie OK. Bucurestiul insa se pare ca nu este construit pentru oameni, ci pentru masini. Asa cum se interzic toate evenimentele stradale, asa se va interzice in curand si mersul pe jos probabil, pentru ca efectiv nu vom mai avea pe unde (fara a ne pune viata in pericol). Mai bine s-ar cauta solutii reale si umane.
Otilia
September 1, 2016 at 4:59 pm
Haha imi place ca pozele nici macar nu sunt de pe strada Cararuia! Intr-adevar, traficul este ok atunci cand facem poze pe alte strazi! Ca sa nu mai spunem ca si inainte se putea ajunge la fel de usor pe jos din Vacaresti in Brancoveanu pe aceasta ruta! Puteti intreba locuitorii din zona cum se circula la ore de varf.
Sorin
September 26, 2016 at 7:47 pm
Vreau sa va raspund eu la intrebarea cum se circula pe strada Cararuia, acum dupa 15 septembrie, dupa ce s-au deschis scolile. Fiind locator al zonei stiu mai bine, da intr-adevar se circula mai bine, dar doar pentru masini. PIETONII sunt fortati sa circule doar pe carosabil, caci trotuarele ori nu exista, ori sunt neutilizabile din cauza stalpilor instalati pe mijlocul lor, a canalelor, a diverselor obiecte de utilitate publica (guri de aerisire, echipamente Romtelecom) si a multor masini parcate pe trotuar. Si aceasta situatie nu se intalneste doar pe strada Cararuia, ci pe majoritatea strazilor din zona: Secerisului, Graului, Pajistei, Martisor, Calea Piscului etc. In conditiile in care in zona este o scoala unde trebuie sa ajunga in deplina siguranta copiii si mai este si un parc a carui intrare principala nu dispune de trotuare (pentru acest lucru Restaurantul Borghese da o mana de ajutor instalandu-si terasa pe o portiune ce ar putea servi ca trotuar). Daca are curiozitatea vreun ziarist poate sa vina sa vada cum la orele diminetii sau dupa-amiezii pietonii, adulti sau copii, merg toti pe carosabil din cauzele enumerate mai sus. Iar soferii nici ei nu sunt scutiti de nervi si evenimente, o strada ingusta, cu masini parcate, o rampa destul de evidenta, o portiune in care se circula in ambele sensuri, duce la porniri cu scartatit de roti, claxoane, injuraturi si multe accidente usoare.