Metrorex face sodaj online ca să afle cât de satisfăcuți sunt bucureștenii de serviciile companiei

Metrorex

Nu știm aporape nimic despre mersul negocierilor dintre sindicaliștii de la Metrou și companie, asta în timp ce greva se conturează pentru începutul lui noiembrie, dar nu este totul pierdut pentru că Metrorex vrea să știe cât de mulțumiți suntem de serviciile oferite.

Mai exact, Metrorex își invită clienții să răspundă, în cadrul unui sondaj online, la câteva întrebări menite să arate gradul de satisfacție al bucureștenilor care folosesc transportul subteran.

“Te invităm să iei parte la un sondaj de opinie prin completarea chestionarului aflat pe linkul următor: https://docs.google.com/…/1zAgN4EiVEaDWzBTSBqMhrfWexUu…/
Prin acest sondaj dorim să evaluăm nivelul de satisfacție al călătorilor în utilizarea transportului cu metroul și să aflăm cum putem îmbunătăți serviciile noastre.”, se arată în postarea celor de la Metrorex.

Având în vedere realitatea destul de neplăcută pe care o întălnim zilnic la metrou, cel puțin la orele de vârf, ne gândim că răspunsurile pe care le vor primi cei de la Metrorex nu vor fi deloc măgulitoare la adresa companiei de transport. Prin urmare e chiar interesant de urmărit subiectul…

De ce face metrorex acest sondaj? Răspunsul e chiar în finalul postării de pe Facebook: “Feedback-ul tău este esențial pentru a face metroul mai confortabil și eficient pentru toți!”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

4 − four =