Solicitarile, insa, pot fi facute doar online, prin intermediul e-mail-ului.
Hai sa stam stramb si sa judecat drept: cate dintre aceste persoane vizate de actul de bunavointa al municipalitatii pot beneficia cu adevarat de campania asta? Nu spunem ca intentia nu este buna, din contra, pentru ca multi pensionari chiar nu isi permit sa dea 3 – 4 lei pe o masca zilnic. Dar multi dintre acesti oameni NU au acces la mijloacele electronice, NU au smartphone-uri sau nu stiu sa le foloseasca.
Ori, primaria generala stie acest lucru, drept dovada fiind chiar recomandarea ca persoanele care nu au acces la tehnologie “sa apeleze la sprijinul … familiei, prietenilor, vecinilor sau voluntarilor pentru ne trimite pe e-mail necesarul lor estimat de masti”.
Nu era mult mai simplu, mai eficient si mai corect sa fie alocat un numar de telefon special pentru ca batranii sa poata suna?
Din nou, intentia este buna, laudabila etc. dar, din pacate, discrimineaza, iar cei care sunt discriminati sunt tocmai cei care au cel mai mult nevoie de ajutor.
Adresele de e-mail sunt: