Iata ce spun cei de la RADET in comunicatul de presa:
“Bucureşti, 29 septembrie 2017 – RADET Bucureşti cere scuze consumatorilor săi pentru funcţionarea necorespunzătoare a unor puncte termice din sectorul 4, în perioada 25 – 28 septembrie 2017.
Acest lucru, din cauza unor lucrări necesare ce s-au efectuat în perioada 25 – 27 septembrie
2017 şi au ca scop securizarea sistemului de termoficare în vederea funcţionării corespunzătoare a acestuia în sezonul de încălzire 2017 – 2018.
În cadrul acestor lucrări au fost efectuate manevre de pornire a Centralei Electrice de Termoficare SUD, respectiv de oprire a Centralei Electrice de Termoficare Progresu şi de preluare a consumatorilor din sectorul 4 arondaţi de la CET Progresu de către CET Sud.
Pentru a remedia disconfortul creat au fost efectuate reglaje la nivelul Dispeceratului Central RADET prin pornirea unei pompe suplimentare de termoficare la CET Sud, ceea ce constituie o măsură de excepţie faţă de această perioadă în regim de funcţionare tranzitoriu.
Vă mulţumim pentru înţelegere!”
Pe de alta parte, Gheorghe Piperea, unul dintre reprezentantii firmei desemnate ca administrator judiciar al RADET (institutie care se afla in proces de insolventa), a publicat pe pagina sa de Facebook un text in care considera ca reactia mass-media, in special a televiziunilor, la problemele tehnice inregistrate saptamana trecuta a fost una exagerata:
Va reamintim ca RADET Bucuresti se afla, incepand cu data de 5 octombrie 2016, in insolventa, ceea ce implica un plan de reorganizare a institutiei si de solutionare a problemelor intregului sistem de termoficare.
Sursa: RADET