De ce este aproape tot Sectorul 4 santier si pana cand

Sectorul 4 santier

Nu mai este niciun secret ca Sectorul 4 a redevenit de luni bune un adevarat santier, si asta la scurt timp dupa finalizarea lucrarilor de la Pasajul Piata Sudului. Nu prea am avut ragaz sa tragem aer in piept si sa spunem ca o pauza este binevenita. Deci, ce se intampla si ce vrea administratia locala de la noi cu aceste santiere in zone precum Berceni, Turnu Magurele, Aparatorii Patriei sau Luica? Cei de la primarie ne cer sa avem rabdare inca vreo sase luni, interval de timp in care lucrarile de pe acestea artere vor fi finalizate. Cel putin, asa promite primaria de sector.

La ce se lucreaza?

Potrivit unui comunicat de presa al primariei Sectorului 4, arterele enumerate mai sus sunt in plin proces de largire la patru benzi. Simultan cu aceste lucrari se fac si parcari in spic, care sa mai amelioreze situatia soferilor care nu au unde sa isi lase masinile. Apropo de asta, din comunicatul primariei aflam ca in Sectorul 4 exista doar 44.000 de locuri de parcare si aproximativ 140.000 de masini…

Cei de la primaria sectorului 4 spun ca lucrarile sunt dintre cele mai complexe. pentru ca pana la largirea efectiva a partii carosabile, acestea presupun relocarea retelelor de utilitati, care, impreuna cu reteaua de iluminat public vor fi extinse pana la Soseaua de Centura. Potrivit comunicatului de presa, in acest moment nu se lucreaza doar pe Soseaua Berceni, ci si pe alte trei mari artere de circulatie care traversează sectorul: “lucrarile de largire au inceput si pe Soseaua Turnu Magurele, care va avea inca o banda pe fiecare sens de mers, pe tronsonul cuprins intre Aparatorii Patriei si intersectia cu Bulevardul Constantin Brancoveanu”.

CITESTE SI: Ce a facut in doi ani de mandat primarul de la Sectorul 4

Totodata, Strada Caporal Luica este reconfigurata si va fi supralargita la doua benzi de circulatie pe sens, pe tronsonul cuprins intre Bulevardul Constantin Brancoveanu si Soseaua Giurgiului.

“Concomitent cu lucrarile de largire, se amenajeaza si parcari in spic, acolo unde traficul permite acest lucru, se modifica trotuarele, pentru ca pietonii sa poata circula in cele mai sigure conditii, dar se reamenajeaza si spatiile verzi”, potrivit sursei citate.

Pana cand?

Evident, cel mai mult ne intereseaza cand vor fi finalizate aceste lucrari.

Noi am mai scris pe acest subiect, dar pentru cei care au ratat articolul nostru, reluam ceea ce promite primaria.

Toate lucrarile enumerate mai sus trebuie sa fie gata pana la mijlocul lunii noiembrie astfel se va repeta o poveste pe care o stim deja de la Pasajul Piata Sudului. Mai exact, depasirea termenelor de finalizare a lucrarilor va atrage pierderea finantarii proiectelor amintite. Sa speram ca nu va fi cazul, desi acum lucrarile respective sunt, dupa cum estima primarul Sectorului 4, Daniel Baluta, finalizate in proportie de aproximativ 20 – 25%. Totusi, cum cea mai grea parte a acestor lucrari a fost incheiata – relocarea utilizatorilor  (apa si canal) – exista sanse ca sectorul 4 sa scape de santier peste sase luni, asa cum spun cei din administratie.

Om trai si om vedea.

4 Comments

  1. Bogdan

    mai 15, 2018 at 1:55 pm

    A lărgit bulevardul Constantin Brâncoveanu și apoi l-a îngustat cu scuarul pt plantat panseluțe, borduri și fântâni cu luminițe! Nu suntem chiar toți proști in Berceni!

  2. Petrica Blaga

    mai 15, 2018 at 10:28 pm

    Continuam sa schimbam borduri peste tot. Copacii de pe bd. Constantin Brâncoveanu au fost împrejmuiti foarte strans cu borduri mai înalte decât asfaltul, ca sa nu poată ajunge apa de ploaie la ei. Nu era nevoie de fântâni cu luminițe pe mijlocul bulevardului Brancoveanu; acum se va circula foarte greu, prima banda va fi obstructionata mai mereu de o mașină parcată greșit.

  3. Victor Dumitrascu

    mai 18, 2018 at 1:56 pm

    Pe sos. Berceni, bucata dintre piata Sudului si Aparatorii Patriei, copacii sunt betonati pur si simplu, in jurul lor se pun borduri mai inalte decat asfaltul. Nu sunt scosi, dar sunt “macelariti” la propriu. Cel mai probabil se vor usca in 1-2 ani, pt. ca apa nu mai ajunge la ei. Sa nu mai spunem ca acolo unde era spatiu verde, dar lipseau copacii pt. ca s-au uscat, au fost rupti, etc, se betoneaza, nu se planteaza unii noi si in acelasi timp se ia sansa de a mai fi plantati vreodata. Spatiul verde este desfiintat de tot, trotuarele sunt ingustate, parcarile existente (care erau in linie, paralele cu benzile de circulatie) desfiintate. Totul de dragul unor parcari in spic, prost realizate, printre copaci si stalpi de iluminat, unde incap aproximativ acelasi numar de masini ca si in linie, si unde daca parcheaza o duba, ocupa si prima banda de circulatie. De asemenea sunt unii soferi meseriasi, care parcheaza in dreptul copacilor, ca na, avem parcari in spic, dar ocupa si prima banda de circulatie. Lucrari de mantuiala facute pe bani multi, realizate dupa “cum permite spatiu” intr-un haos total, adica cu cat mai mult beton / asfalt inutil in loc de sptiu verde.”Multumim” primarului Baluta care la sfarsitul lucrarilor (daca vor avea un sfarsit) se va lauda ca a realizat ~3000 de locuri de parcare, dar va uita sa specifice ca pentru asta a desfiintat 2999 deja existente, ca a comprimis tot spatiul verde si a ingustat trotuarele. Mai pe scurt a realizat 1-2 locuri de parcare in plus, la pret de 3000+.

  4. Andrei

    iunie 8, 2018 at 8:03 am

    Primarul Baluta- ucigasul copacilor. Pe soseaua Berceni nu mai exista aproape deloc spatiu verde iar in 2 ani va fi numai beton pt ca si cei existenti se vor usca. Sub pamantul din alveolele minuscule create e ciment. E imposibil ca acei copaci sa nu se usuce. Uitati-va pe google street view ce frumos arata sos Berceni cu copacii aceia pe mijloc. Dupa scoaterea lor s-a promis plantarea altora.Nu nu numai ca primarul Baluta e ucigas de copaci dar e si un mare mincinos. Ceo iubitor de slalome cu carutul pe trotuarul ingust creat si iubitorilor de betoane, Votati-l din nou ca asa va trebuie.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

9 + thirteen =