Operatorii își vor desfășura activitatea în cadrul tuturor unităților de exploatare, respectiv în cele 11 depouri (Victoria, Bucureștii Noi, Dudești, Alexandria, Colentina, Giurgiu, Titan, Militari, Vatra Luminoasa, Berceni, Bujoreni) și 8 autobaze (Alexandria, Ferentari, Militari, Nordului, Floreasca, Titan, Obregia).
”Aceștia (operatorii – n.r.) vor realiza toate activitățile necesare pentru ca vehiculele care sunt pe traseu cu călători să îndeplinească, la standarde calitative ridicate, condițiile de curățenie și igienă impuse de legislația în vigoare. De asemenea, vor fi obligați să verifice și să ia imediat măsuri de ștergere/îndepărtare a GRAFITTI-urilor fără a deteriora aspectul, calitatea stratului de vopsea și amenajările interioare ale vehiculelor.”, se mai arată în comunicat.
Practic, este vorba despre externalizarea către operatori privați, contra cost desigur, a serviciilor de igienizare a mijloacelor de transport în comun din parcul rulant al STB. Dacă vă amintiți, în urmă cu o lună și jumătate, ANPC retrăgea din circulație 80 de vehicule ale STB din cauza mizeriei găsită după o serie de controale, dar și din cauza defecțiunilor identificate. Decizia ANPC a dus la o reacție dură a primarului Capitalei, Nicușor Dan, care nu a pierdut ocazia să politizeze subiectul. Găsiți detalii AICI.