Strada Cararuia devine ruta alternativa la lucrarile de la Piata Sudului. Se deschide pe 1 septembrie

Cararuia

In sfarsit, se pare ca mult promisa ruta alternativa la lucrarile de la pasajul subteran de la Piata Sudului va fi deschisă in curand, ceea ce ar trebui sa insemne ca traficul de cosmar de acum din zona se va ameliora. Primarul Sectorului 4, Daniel Baluta, a declarat ca propunerea, care nu este deloc una noua, a fost pana la urma acceptata de catre Comisia de Circulatie din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti, astfel incat, de la 1 septembrie, strada Cararuia va fi deschisa traficului rutier. Insa, cu anumite restrictii pentru protejarea locuitorilor.

“La 1 septembrie dam drumul rutei alternative, adica strada Cararuia. Am dat un dead-line mai mult decat acceptabil. Pana atunci vreau sa asfaltam si sa pregatim trotuarele. Strada va fi cu sens unic din Calea Vacaresti spre Oltenitei si va face un triunghi, va functiona ca un bypass in zona. Ca sa nu se aglomereze, o sa avem si echipaje ale Politiei Locale pentru fluidizarea traficului”, a declarat, pentru RomaniaTV.net, primarul Sectorului 4, Daniel Baluţa.

“Strada a fost inchisa abuziv. Singura problema tehnica este ca o portiune de 104 metri patrati din ea nu este domeniu public. Ca atare, am discutat cu proprietarul si, impreuna cu dansul, am stabilit ca va dona municipalitatii bucata aceea astfel incat ea sa devina domeniu public si sa putem face amenajarile necesare (…) Sunt convins ca vor fi nemultumiti, mai ales a strada a fost inchisa traficului pana acum. Insa pentru a-i proteja si pe ei, vor fi impuse restrictii de circulaţie: circulatia auto va fi permisa numai de luni pana vineri intre orele 6-22 si va fi inchisa in weekend”, a mai declarat pentru sursa citata, Daniel Baluta.

Cum am ajuns sa suflam si in iaurt ca sa nu ne mai frigem cu promisiunile politicienilor, asteptam sa vedem daca termenul de deschidere a rutei va fi respectat si, bineinteles, suntem curiosi cat de mult va “fluidiza” aceasta traficul din zona, avand in vedere ca propunerea a fost contestata, atunci cand a fost adusa in discutie prima data, de foarte multi locuitori din zona.

Sursa: Romaniatv

5 Comments

  1. maria

    July 11, 2016 at 1:15 pm

    Mie nu mi se pare de bun augur faptul ca aceasta strada devine ruta alternativa de abia din septembrie, pentru ca asta inseamna ca lucrarile la pasaj vor dura mult mai mult decat ne-am imaginat noi.

    • Omul din Sud

      July 13, 2016 at 11:50 am

      Pai finantarea a fost esalonata pana in 2019, deci mai sunt cam 2-3 ani de asteptat….

  2. sorin ceacar

    July 13, 2016 at 4:54 pm

    Observ ca, comentariul meu de ieri a fost scos. Azi,13.07.2016, a fost o tentativa de a incepe lucrarile, fara nici o autorizatie. In urma sesizarii cetatenilor din blocul Amfiteatru Rezidence, politia locala a venit si a amendat muncitorii respectivi , care au incetat lucrul.Lucrurile nu se opresc aici deoarece pina la venirea politiei , muncitorii au taiat copacei si au distrus spatiul verde din fata blocului. Garda de mediu a fost avizata si urmeaza sa se pronunte.
    Referitor la aceasta lucrare noi consideram ca este inutila deoarece este o alee ingusta,in panta ,nesemnalizata si fara trotuare. Deasemnea, brigada de politie rutiera din analiza efectuata pe data de 07.01.2016 , a dat aviz negativ pt deschiderea circulatiei, datorita riscului de accidente marit. Deschiderea acestei stradute pt traficul auto este inutila deoarece 100 m mai incolo , dupa Arhivele Statului, exista o bretea , pe strada Martisor, care leaga Vacaresti de Oltenitei.Strada cu dublu sens, semnalizata si suficient de lata pt traficul auto. Ce nu inteleg eu ,este aceasta incapatanare pt a forta o aleea sa aiba trafic auto intens , fara a tine cont de deranjul maxim suportat de cateva sute de locuitori.

  3. maria niculescu

    July 14, 2016 at 1:02 pm

    Pentru locuitorii zonei este deja un calvar de doi ani santierul in care se construiesc trei megablocuri:praf, mizerie, zgomot, noroi, distrugerea drumului de utilaje, blocarea drumului cu utilaje, toate pe starda CARARUIA.In apropiere se afla si strandul Vacaresti si intrarea in parc:deja nu se mai poate circula! Cum vor circula cei care vor cumpara apartamente in zona? Cum ar putea deveni aceasta cararuie o reala alternativa? Totul este posibil cand nu exista gandire, cand se incalca legislatia (blocurile in constructie sunt conform PUZ-ului pe locul unde trebuia sa existe doua strazi noi pentru traficul supraaglomerat al zonei), cand ALESII chiar isi bat joc de cetateni!

  4. Vlad

    July 16, 2016 at 8:13 am

    Nu se poate ajunge la str. Martisor in actualele conditii de circulatie. Eu circul zilnic pe calea Vacaresti, pot afirma ca daca se deschide Cararuia, traficul pe Vacaresti , pe sensul de urcare, se micsoreaza cu 30%, inseamna economie de timp pt cei care vireaza la stinga pe Oltenitei mai mare de 30%.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

fourteen − thirteen =