Ca si la alegerile locale din iunie, partidele si candidatii acestora nu au voie sa se promoveze prin interemediul afisajului stradal in campania electorala, cu cateva exceptii.
De asemenea, pe modelul campaniei pentru Locale, din luna mai, in acesta campaniei electorala sunt interzise prin lege urmatoarele tipuri de publicitate: bannere, panouri publicitare mobile, mesh-uri, steaguri publicitare, ecrane publicitare, panouri publicitare fixe sau mobile, publicitate luminoasa, publicitate pe vehicule, vehiculele inscriptionate cu sloganuri de campanie, vehiculele care difuzeaza materiale audio, spectacole, serbari etc.
Totusi, o serie de materiale de propaganda electorala sunt permise, insa doar in locurile special amenajate: afise cu dimensiuni de 500mm x 350mm, afise de convocare electorala cu dimensiuni de 400mm x 250mm, materiale publicitare electorale (audio/video pentru mass-media), publicitate in presa scirsa, online, si alte materiale tiparite (brosuri sau pliante).
Campania electorala se va incheia in data de 10 decembrie, ora 7.00, iar in data de 11 decembrie au loc alegerile parlamentare.
Potrivit Hotnews, 6500 de candidati au la dispozitie 30 de zile sa ii convinga pe alegatori sa puna stampila pe partidul din care fac parte. O premiera este ca activitatea in sectiile de votare va fi inregistrata audio-video, neintrerupt, dupa ora 21.00, de cand se inchid sectiile si pana ce toti membrii acestei parasesc localul, pentru a fi supravegheata numararea voturilor.
Sursa: Autoritatea Electorala Permanenta
ana
November 15, 2016 at 2:41 pm
De data asta nu voi mai merge sa votez.