Copiii cu varsta intre 3 si 15 ani nu vor mai aparea in reclame la anumite produse

reclame

Minorii cu varsta intre 3 si 15 ani nu vor mai putea incuraja consumul de alimente, prin aparitia lor in reclame. Astazi, Consiliul National al Audiovizualului a adoptat o noua forma a Codului de reglementare a continutului audiovizual, anunta, pe pagina de Facebook, Valentin Jucan, membru al CNA, si cel care a si propus aceasta modificare.

Astfel, in procedura de modificare Valentin Jucan a introdus articolul Art. 117, care prevede ca “Publicitatea la produsele alimentare trebuie sa respecte urmatoarele conditii: (…) b) sa nu incurajeze consumul de alimente prin folosirea in publicitate a minorilor cu varsta intre 3 si 15 ani.”

“Am sustinut aceasta modificare fiindca este esentiala introducerea unei discipline in publicitate, in raport cu minorii si cu rolul pe care parintele il are. Aceasta noua norma vine ca urmare a lipsei in societate a educatiei alimentare si, din pacate, a responsabilitatii celor care isi promoveaza produsele, folosindu-se de credulitatea copiilor. Protectia superioara a minorului este esentiala intr-o societate imatura in domeniul responsabilitatii alimentare. Este pentru copiii nostri. Este pentru sanatatea lor”, spune, pe pagina sa de Facebook, Valentin Jucan.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

4 × three =