Potrivit unui comunicat de presa remis de primaria Sectorului 4, aproape 300 de tarabe acoperite vor fi puse la dispozitia comerciantilor pentru reluarea activitatilor de vanzare de fructe si legume.
“Luand in calcul masurile dispuse la nivel guvernamental in privinta limitarii infectiilor cu COVID-19, Primaria Sectorului 4 a identificat locatiile din apropierea pietelor si a inceput deja amenajarea acestora in vederea relocarii tuturor producatorilor autohtoni de fructe si legume de sezon, pentru ca acestia sa-si poata continua activitatea in conditii normale.”, se arata in comunicat.
“Astfel, producatorii care au inchiriate tarabe in noua piata a Sudului, vor fi relocati in piata volanta pe care administratia locala o amenajeaza la parterul parcarii etajate aflata la doar cativa metri distanta, acolo unde exista conditii decente care nu doar ca respecta normele legale, ci le si asigura adapost comerciantilor. In aceleasi conditii vor functiona si vanzatorii de la Piata Berceni-Oltenitei, care au fost mutati la parterul parcarii etajate de pe strada Tulnici, adica in spatele sediului pietei.
In ceea ce priveste locul de vanzare amenajat pe acoperisul Pietei Progresul, tarabele mutate aici vor fi adaptate astfel incat atat producatorii, cat si cumparatorii sa fie feriti de ploaie. Aceeasi solutie, de acoperire cu copertine impermeabile a tarabelor a fost pusa in aplicare si in cazul producatorilor ce functionau pana acum in pietele Aparatorii Patriei (tarabele de aici sunt relocate pe amplasamentul fostului targ de miei), Norilor si Timpuri Noi (acestia au primit ca alternativa de locatie de vanzare parcarea situata pe strada Secerei, in proximitatea Palatului National al Copiilor, precum si a celor din Piata Straduintei, care au fost relocati in parcarea din proximitatea acesteia.”, mai precizeaza autoritatile.
Foarte important, magazinele din pietele din sectorul, care au ca obiect de activitate comercializarea altor bunuri decat fructe si legume, acestea vor ramane deschise, administratorii pietelor avand obligatia de a stabili noi circuite de intrare si iesire pentru cumparatori.