Pe scurt, in sectorul 4 exista, dupa cum spune primarul Daniel Baluta, in jur de 120.000 de masini si un necesar de locuri de parcare egal, bineinteles. Daca ne uitam la numarul de locuri de parcare disponibile, mai exact 42.000, inseamna ca ar trebui sa parcam trei masini pe un singur loc, eventual una peste alta.
Ce face primaria pentru rezolvarea dilemei? Locuri de parcare, evident. Un mare pas inainte si o bila alta pentru cei de la primaria de sector este ca s-a trecut deja de ceva timp de la promisiuni la lucrari. Potrivit afirmatiilor edilului de sector, cateva parcari noi au fost deja amenajate, iar in total vor fi construite in jur de 10.000 de locuri. Asta inseamna ca dupa implementarea tuturor proiectelor sectorul 4 va ajunge al un numar de aproximativ 52.000 de locuri de parcare.
Din pacate, cifra nu reprezinta nici macar jumatate din necesarul de locuri de parcare din sectorul 4, necesar care va creste, bineinteles, continuu, si care, cum spuneam mai sus, este acum situat la cifra de 120.000. Pana si primarul recunoaste ca aceste 10.000 de noi locuri de parcare, care se afla in constructie sau care vor fi amenjate in viitorul aproapiat, nu vor fi suficiente. Dar se misca ceva in sensul asta, mai ales ca in ultimii 30 de ani, in sectorul 4, nu a fost construita nici macar o singura parcare. Nu o spunem noi, o zice primarul, intr-o postare recenta pe Facebook.
Pe langa aceste cifre si dincolo de sinteza acestei situatii, ar fi foarte interesant de vazut care ar fi planurile administratiei locale in continuare. Mai pe romaneste, dupa finalizarea lucrarilor la cele 10.000 de noi locuri de parcare, care este urmatorul pas? Nu de alta, dar ar trebui gandite si aplicate si alte solutii si masuri, daca nu vrem sa ajungem sa ne sufocam, pur si simplu, printre betoane in sectorul 4.a
Sursa: Facebook