Revizia CET Progresu, parte a problemelor cu apa calda in Sectorul 4. Situatia ar mai putea dura pana pe 8 iunie!

CET Progresu

Termoelectica a revenit, zilele trecute, cu o serie de explicatii legate de problemele in furnizarea apei calde in Sectorul 4  (dar si in Sectorul 5). Compania explica faptul ca problemele in furnizarea apei calde de consum este generata si de reviziile la care este supusa in acest moment CET Progresu, si ca aceste probleme s-ar putea rezolva dupa data de 8 iunie.

“Compania Municipala Termoenergetica Bucuresti anunta ca anumite puncte termice din Sectorul 4 si partial din Sectorul 5 furnizeaza apa calda de consum sub parametrii normali, in special la orele de consum maxim. Cauza disfunctionalitatilor este reprezentata de intrarea in revizie a unor portiuni din retelele de termoficare, simultan cu efectuarea reviziei la CET Progresu – apartinand Ministerului Economiei. In prezent, alimentarea punctelor termice cu agent pentru apa calda de consum din aceste sectoare este facuta din CET Sud.”, se arata intr-un anunt postat pe pagina de internet a Termoenergetica.

Mai important insa este ca:

“Pana in data de 8 iunie, cand se va finaliza revizia la CET Progresu, reluarea furnizarii in parametrii normali a apei calde se va realiza gradual pentru fiecare punct termic afectat. Termenul maxim estimat pentru realizarea reglajelor este de 72 de ore.”

Nu in ultimul rand, Termoenegetica reaminteste consumatorilor ca “dupa incheierea sezonului de incalzire 2019 – 2020, au fost incepute, in toate sectoarele Municipiului Bucuresti, lucrarile de reparatii si inlocuire a portiunilor de conducta deteriorata. Pentru a diminua disconfortul resimtit de clienti, durata estimata de executie a acestor lucrari va fi cuprinsa intre 24 si 48 de ore, doar in cazuri exceptionale aceasta urmand a fi prelungita.”

SURSA

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

15 − eight =