Statiile STB (RATB), “in stare avansata de degradare si uzura morala”. Primaria Sectorului 4 vrea sa le modernizeze

Primaria Sectorului 4

Primaria Sectorului 4 vrea sa ajute STB, fosta RATB, sa modernizeze statiile societatii de transport in comun, iar in acest sens, administratia locala propune un proiect de hotarare, care ar putea intra pe ordinea de zi a urmatoarei sedinte de Consiliu Local.

Modul in care arata majoritatea statiilor STB in acest moment nu este o necunoscuta pentru niciunul dintre cititorii site-ului nostru. Ba, mai mult, unii dintre locuitorii din Sectorul 4 ne-au trimis si mesaje in care ne intreaba daca nu putem realiza un reportaj legat de probleme existente. Iata, insa, ca macar problema asta chiar se afla in atentia celor de la primarie si, cu putin noroc, in curand va fi rezolvata. Pe scurt, Primaria Sectorului 4 (prin Consiliul Local Sector 4) va cere acordul Consiliului General al Municipiului Bucuresti pentru a se putea asocia cu STB, tocmai in vederea modernizarii statiilor STB.

Propunem spre analiza si aprobarea Consiliului Local al Sectorului 4 proiectul de hotarare rivind solicitarea acirdului Consiliului General al Municipiului Bucuresti pentru imputernicirea expresa a Consiliului Local Sector 4 de a se asocia cu Societatea de Transport Bucuresti S.A., in vederea finantarii si realizarii in comun a lucrarilor de interes public local cu privire la modernizarea statiilor STB aflate pe raza sectorului 4 al Municipiului Bucuresti“, se arata in Expunerea de motive care insoteste Proiectul de Hotarare.

Dincolo de proiectul in sine care ni se pare util, nu putem sa nu observam ca exista o adevarata tendinta la nivelul Consiliului Local al Sectorului  (sau la nivelul Primariei Sector 4) de a se oferi sa finanteze din bugetul local lucrari care de obicei sunt realizate de entitatile care detin infrastructurile respective.

Cine stie, or fi dat cei de la primarie peste vreun put cu petrol prin curtea mall-ului unde se afla sediul temporar al administratiei locale, sau de vreo “punga” de gaze (ca aia din Marea Neagra), si nu mai stiu ce sa faca cu banii. Nu de alta, dar, asa cum scriam recent, tot din bugetul Sectorului 4 vor fi finantate si lucrarile pentru noua statie de metrou de pe Magistrala 2 a Metrorex.

Iar aceste investitii au loc in conditiile bine stiute deja ale “celui mai mic buget dintre sectoarele Capitalei“, ca sa-l citam chiar pe primarul Daniel Baluta.

Ne intrebam si noi, la fel cum se intreba recent unul dintre cititorii nostri, “oare chiar nu se pot face aceste lucrari din bani europeni?”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

fifteen − four =