De La Cititori: RATB, poate reparati, in secolul asta, panourile de afisare a informatiilor din autobuze

panourile de afisare

Astazi, in rubrica Primim de la Cititori, ne oprim asupra unui subiect de care este imposibil sa nu va fi lovit si voi, daca circulati cu mijloacele de transport ale Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB). Este vorba despre panourile de afisare a informatiilor din masini si troleibuze care chiar si atunci cand functioneaza, ofera informatii eronate si nu fac altceva decat sa induca in eroare calatorii. Insa, de cele mai multe ori, nu functioneaza deloc. Iata ce spune unul dintre cititorii Sectorul4LIVE legat de acest subiect:

Locuind in sectorul 4 , mai exact in Cartierul Berceni, automat ma lovesc de aceasta problema in autobuzele 313, 312, 232, 220, 141, 102, 116 si troleibuzele 73, 74, 76. Concret ma refer la faptul ca panourile de afisare a informatiilor cu privire la statia care urmeaza sunt defecte sau afiseaza eronat informatia. Nemaivorbind de subiectele igiena, punctualitate a autobuzelor si nivel de educatie al soferilor care le conduc. Sau daca nu sunt in stare sa remedieze problema, macar sa deconecteze aceste panouri cu informatii“.

CITESTE SI: Piata Sudului, printre cele sase puncte din Capitala unde RATB va monta automate de bilete

Cititorul nostru, care doreste sa-si patreze anonimatul, face, probabil, cea mai buna sinteza a modului in care se prezinta mijloacele de transport in comun ale RATB. Da, nu este vorba doar despre panourile electronice care afiseaza aberatii si te pomenesti ca daca nu esti atent sau pur si simplu nu cunosti zona cobori intr-o alta statie decat cea in cea in care vrei. Este vorba si despre mizeria din masini si, nu de putine ori, despre timpul mare de asteptare in statii.

Din pacate, stim ca ne uscam gura degeaba si ca fara investitii majore in RATB lucrurile nu se vor schimba in vecii vecilor. Cum insa speranta moare ultima, speram ca mult-asteptatele si la fel de mult-promisele autobuze si troleibuze care sunt acum in procedura de achizitie prin PMB sa ajunga cat mai curand pe traseele din Bucuresti. Iar prin trasee intelegem si rutele din sectorul 4, nu doar din centrul Capitalei.

1 Comment

  1. paun ovidiu

    November 22, 2017 at 5:01 pm

    Troleibuze noi in sectorul 4 nu o sa vedeti niciodata pentru ca liniile din centru sunt mai importante (cele deservite de depourile Bujoreni si Vatra Luminoasa) asa gandesc cei din conducerea regiei, iar legat de subiectul cu afisajul intrerior va pot spue ca marea majoritate nu mai fuctioneaza. Troleibuzele din Berceni au 20 de ani vechime. Pana si ADP-ul are masini noi- despre ce vorbim?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

20 − 13 =