Metrorex lanseaza noi bilete si abonamente integrate – rutier, metrou si feroviar Bucuresti – Ilfov

Bucuresti – Ilfov

Metrorex anunta ca lanseaza primele bilete metropolitane integrate pentru transportul de suprafata in regiunea Bucuresti – Ilfov, cu metroul si cu transportul pe calea ferata pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Henri Coanda.

Biletele metropolitane integrate valabile in Bucuresti – Ilfov acopera o gama larga de titluri de calatorie de 24 ore, 72 ore, 1 luna, 6 luni sau 12 luni, dupa cum urmeaza:

  • Card Calatorie Turist / 24 ore:

– Metrou (M) – Suprafata (S) – Feroviar (F) Tarif (lei cu TVA) – 20,00

  • Card Calatorie Turist / 72 ore:

– Metrou (M) – Suprafata (S) – Feroviar (F) Tarif (lei cu TVA) – 40,00

  • Abonament metropolitan integrat / 1 luna:

– Metrou (M) – Feroviar (F) Tarif (lei cu TVA) – 140,00

– Metrou (M) – Suprafata (S) – Feroviar (F) Tarif (lei cu TVA) – 210,00

  • Abonament metropolitan integrat / 6 luni:

– Metrou (M) – Feroviar (F) Tarif (lei cu TVA) – 800,00

– Metrou (M) – Suprafata (S) – Feroviar (F) Tarif (lei cu TVA) – 1.100,00

  • Abonament metropolitan integrat / 12 luni:

– Metrou (M) – Feroviar (F) Tarif (lei cu TVA) – 1.400,00

– Metrou (M) – Suprafata (S) – Feroviar (F) Tarif (lei cu TVA) – 2.000,00

Titlurile de calatorie metropolitane integrate cu valabilitate de 24 h si 72 h permit oricate transbordari pe orice vehicul de transport de suprafata, metrou si feroviar pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Henri Coanda, in regiunea Bucuresti – Ilfov, in intervalul orar de valabilitate mentionat, iar la metrou vor avea o temporizare de 15 minute si vor putea fi achizitionate de la punctele de vanzare din reteaua de metrou.

Sistemul de tarifare unic in zona metropolitana Bucuresti este lansat ca un proiect pilot care va putea fi implementat apoi la nivelul intregii tari, prin actualizarea cadrului normativ, tinand cont de particularitatile fiecarui centru economic important.

Potrivit Metrorex, diversificarea ofertei de transport public pe raza municipiului Bucuresti si in zona metropolitana, va avea ca rezultat cresterea gradului de utilizare a acestuia, incurajarea transportului public de calatori multimodal, cu beneficii reale in scaderea poluarii mediului inconjurator in zonele metropolitane ale importantelor centre economice, prin reducerea volumului traficului rutier, precum si realizarea unei conectari eficiente a Aeroportului Henri Coanda la transportul public de calatori.

SURSA

Leave a Reply

Your email address will not be published.

4 × three =