Ideea se afla in dezbatere publica si se pare ca majoritatea celor care au participat la discutii sunt de acord ca prin centrul Capitalei ar trebui sa se circule mai mult pe jos, cu bicicleta sau cu mijloacele de transport in comun.
Masura de taxare a posesorilor automobilelor poluante pentru accesul in centrul orasului nu ar trebui aplicata de pe o zi pe alta. Si asta ni se si promite: masura ar urma sa intre in vigoare doar dupa construirea celor 100 de kilometri de piste de biciclete (chiar, n-am mai auzit de ceva timp de promisiunea asta…), realizarea de parcari pentru masini in apropierea zonei centrale a orasului, dar si imbunatatirea serviciilor de transport in comun ale RATB, implicit crearea de benzi unice pentru autobuzele regiei. Cei din Primaria Capitalei afirma ca, intr-o prima faza, benzile unice de transport in comun vor fi implementate pe DN1, la intrarea in oras, spre Bulevardul Kiseleff, pe Dorobanti, Enescu si Magherul (deci pe noi, in Sectorul 4, ne ajuta proiectele precum ajuta frectia la un picior de lemn).
Ce spun, la modul concret reprezentantii Primariei Capitalei despre aceasta taxa? Spun ca este nevoie de ea, dar, asa cum ziceam mai sus, nu fara a fi coroborata cu realizarea parcarilor din zona centrala.
Sorin Chirica, city manager al Capitalei: “Daca poti suporta sa achizitionezi un autoturism, trebuie sa-ti permiti si taxa”
Comentariile va apartin!
Marius
February 13, 2018 at 1:40 pm
Daca nu avem centura cum putem ocoli centrul?